Mrs Liljehall

Recept. Blommor. Pyssel. Familj.

Stella 1 år!

Kategori: USA-livet

Förra veckan, 2 oktober, fyllde Stella 1 år. ETT ÅR! Kan bara erkänna att detta året gått otroligt fort och det är samtidigt svårt att förstå hur mycket som händer på bara tolv månader. Ett underbart år på många sätt men också ett år med många prövningar. Har lärt känna nya sidor hos mig själv och upptäckt hur stark kärleken är. Stella hon äger mitt hjärta, jag gör vad som helst för henne. Så ska det vara. 

Hennes ettårsdag firades tillsammans med hennes farmor och farfar som var hos oss på besök i ett par veckor. Vi firade henne med prinsesstårta, ballonger och presenter. Det var en mysig dag och speciellt att få fira hennes första födelsedag. Prinsesstårtan tyckte hon inte så mycket om och det tyckte jag var klokt av henne. Hon gillade däremot böckerna hon fick från sin faster m fam. Stella är boktokig. Hon fick också en liten spelande leksak med musik från oss som också blev populär. Klassisk musik bara. Hahaha. Beethoven, Bach m.fl. Jag tycker illa om alla jobbiga ljud som brukar vara typiskt för barnleksaker. Blev därför jätteglad när vi hittade en annan variant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: