Mrs Liljehall

Recept. Blommor. Pyssel. Familj.

swede:arts

Kategori: Virkat & Stickat

I dagarna har jag virkat lite extra mycket. Jag har gjort många många orangea ljuslyktor. Jag gör ett virkat rutmönstrat överdrag till glas som det lyser väldigt fint igenom sedan. Det är ju höst nu och orange är en aktuell färg, särskilt med tanke på Halloween som är en stor grej här i USA. Om några veckor kommer jag göra röda och vita överdrag istället för gissa vad det är för högtid då? 
 
Jag kom just på att med lite amerikanskt uttal låter swede:arts som "sweet hearts". HOW SWEET! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emschen säger:

    Fin blogg Kristin!
    Kul att kunna dela recept.
    Krama kusinen min!
    Kram

    Svar: Tack Emma!Roligt att du hittade hit. Kram på dig! Gustav hälsar.
    Kristin Liljehall

    2013-10-06 | 00:08:16
    Bloggadress: http://emschen.se
  • Hej! säger:

    Hej!
    Har du blitt amerikansk medborgare och allt nu?

    Svar: Nej det har jag inte blivit. Vem är det som undrar?
    Kristin Liljehall

    2013-10-07 | 11:32:22

Kommentera inlägget här: