Mrs Liljehall

Recept. Blommor. Pyssel. Familj.

Åtta månader!

Kategori: USA-livet

Lilla loppan är åtta månader idag. Vad fort tiden går. Snart nio månader utanför magen.
 
Idag har vi inte gjort så mycket. Bakat lite havrekakor på förmiddagen sedan åkte vi för att handla mat. KAOS i mataffären för dom bygger om. Varorna hade fått nya platser i lokalen så det tog minst dubbelt så lång tid som vanligt. Stella tyckte det var roligt att vara med och leta...vi körde fram och tillbaka med kundvagnen. Det är mycket trevligare att åka och handla nu när hon är med, hon är så nyfiken på allt. 
 
 
 
 
Förra månaden gjorde jag en utmaning med squats. Ruskigt många där på slutet men det brände gott i musklerna och jag sov så gott efteråt. Jag kommer köra den igen framöver.
 
 
 
 
 


Kommentarer

  • Emschen säger:

    Tänk så fort tiden går. Jag brukar inte känna mig gammal men när jag tänker på hur snabbt tiden går och barnen växer så känner jag mig gammal.
    Fin bild! Du är duktig på att pyssla!

    Ha det gott!

    2015-06-03 | 11:46:57
    Bloggadress: http://emschen.se

Kommentera inlägget här: