Mrs Liljehall

Recept. Blommor. Pyssel. Familj.

Bröllop i bergen

Kategori: USA-livet

Det var en fin helg vi hade. Vi åkte till Banner Elk Winery, en vingård som ligger ca två timmar bort. Våra vänner Thomas och Caroline gifte sig på lördagen och jag hade äran att få göra frisyren på bruden, det blev en uppsättning med lite tvistat hår på sidorna och liten klassisk "bulle" bak i nacken (se bild). 
 
Själva vigseln hölls uppe i bergen med en helt fantastisk utsikt. Festen var i en charmig lada nere vid vingården i dalen. Vädret var helt perfekt så det blev många fina foton tagna. Stella tyckte det var lite jobbigt att träffa alla nya människor, hon tyckte bäst om att sitta i barnvagnen alldeles intill mig och Gustav där hon kände sig trygg. Det var hennes livs första bröllop och hon var festklädd med blåvitrandig klänning och nya skor. Sötnos.
 
Jag fick även vara med om min första Mother's Day på söndagen. Känner mig så lycklig som får vara mamma till vår älskade lilla Stella. 
 
 
 
 
     
 
 
 
 Min vän och duktiga fotograf Victoria Lindström tog ett fint foto på mig i solnedgången. http://www.sofiavictoria.se
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: